دبیرستان غیر دولتی سینا دوره اول .
مدرسه راهنمايي غير دولتي سينا از سال تحصيلي 1375- 1374 با اهداف ايجاد زمينه مساعد به منظور رشد بينه اعتقادي، علمي، اجتماعي عزيزان نوجوان تاسيس شد.
آموزش در اين واحد آموزشي بالاتر از سطح معمول بوده و علاوه بر كتب درسي جزوات متمم و كمك آموزشي، كارگاه، آزمايشگاه، فوق برنامه جزو برنامه محسوب مي شود.
توانهايي ها، آموخته ها، تجارب، انگيزه ها، خلاقيت ها، عواطف، افت ها و رشدها و . . . مسائلي هستند كه دبيران مدرسه در طول سال تحصيلي بر حسب موقعيت ها با آن ها بر خورد نموده و سعي مي شود با هم فكري مشاورين بهترين روش ها اتخاذ گردد.
هدف اصلي ونهايي نظام تعليم و تربيت اسلامي، تربيت صحيح انسان است..
تربيت جامع و همه جانبه، مستلزم رفع موانع و ايجاد شرايط مناسب براي رشد تمام ابعاد شخصيت و شكوفايي استعدادها و قابليت هاي بالقوه اي است كه خداوند بطور فطري و طبيعي در نهاد انسان به وديعه نهاده است. مسلما تحقق اين امر و رسيدن انسان به كمال قرب الهي در پرتو برنامه ريزي متناسب با علائق و نيازها فراهم مي گردد.
.
برنامه ريزي ها در كانون خانواده و مدرسه ميسر مي گردد.
اولين و مهم ترين محيطي كه شخصيت و شكل رفتارهاي فرزندان را پايه ريزي مي نمايد خانواده است و اساسي ترين دوران رشد شخصيتي و رواني هر انسان دوره كودكي اوست كه گذر مناسب از اين دوره تضمين كننده رشد تكاملي وي در مراحل بعدي است. هدف از پرورش فرزندان آماده سازي او براي ورود به جامعه است كه با توجه به تنوع ارزش ها و آرمان هاي فرهنگي جامعه، خانواده سعي مي كند الگوهاي پرورشي فرزند خود را منطبق با آرمان هاي خويش انتخاب كند.
هم سويي وهم عقيده بودن والدين در انتخاب الگوي تربيتي و پرورشي فرزندان، تعارض در انتخاب رفتار فرزندان را به حداقل مي رساند
دبیرستان سینا
.
.
“در كنار خانواده مهم ترين رسالت اوليا و مربيان نيز تلاش در شكوفايي شخصيت نوجوانان و تامين بهداشت رواني و پيشگيري از انحرافات و آسيب هاي احتمالي آن هاست.”
آخرین مقالات ارسالی ما
اخبار بروز از دبیرستان سینا
بر روی تصویر زیر کلیک فرمایید .
“شهریه”
عزیزان گرانقدر چندیست که تعطیلی مدارس مشکلات فراوانی برای ما درپی داشته است از سوی دغدغه های آموزشی و [...]
راهنمای عمل شبکه اجتماعی دانشآموزان برای آموزش (شاد)(بزودی)
در این شبکه تعاملی نمایش مجازی از کلاسهای مدرسه را ایجاد میکنیم و در حقیقت تصویری واقعی از محیط [...]